Ekspert SOS Październik 17, 2017

AXA Direct zgłoszenie szkody, jeden z najczęściej wybieranych ubezpieczycieli przez polskich kierowców, oferuje nam następujące sposoby złaszenia szkody:

Drogą telefoniczną – możemy zadzwonić, najlepiej jeszcze z miejsca wypadku, pod numer:

1 95 22

Centrum rejestracji szkód czynne jest w dni powszednie od 8:00 do 22:00, natomiast w soboty od 9:00 do 17:00. Wszelkie pytania dotyczące likwidacji szkody przez nas zgłoszonej możemy kierować do konsultantów  pracujących w Centrum likwidacji Szkód pod tym samym numerem 19522 między 8:00 a 16:00 od poniedziałku do piątku.

Jeżeli wykupiliśmy polisę Assistance, Centrala AXA Direct stoi przed nami otworem 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, dzięki czemu po wszelką pomoc oraz zgłoszenie szkody możemy dzwonić zawsze i wszędzie!

Rozmowę w sprawie zgłoszenia szkody możemy również zamówić na stronie internetowej, wybierając zakładkę ZAMÓW KONTAKT TELEFONICZNY :

http://www.axadirect.pl/kontakt/index.html#1

Wybierając w temacie kontaktu „zgłoszenie szkody”. Konsultant AXA skontaktuje się z nami w wybranym przez nas terminie i godzinie.

Możemy także zdecydować się na wysłanie e-mila na podanej niżej stronie internetowej wybierając zakładkę WYŚLIJ MAIL:

 http://www.axadirect.pl/kontakt/index.html#1

Wybierając w temacie kontaktu również „zgłoszenie szkody” możemy powiadomić przedstawicieli AXA Direct o zaistniałym zdarzeniu i czekać na ich odpowiedź.

Przedstawiciel AXA Direct, w celu zarejestrowania szkody będzie potrzebował następujących informacji:

  • datę, godzinę, miejsce i okoliczności powstania szkody
  • numer rejestracyjny właściciela pojazdu, numer polisy OC/AC (w zależności od rodzaju zdarzenia), jego dane osobowe i teleadresowe
  • dane osobowe kierującego naszym pojazdem
  • dane osobowe kierującego pojazdem, z którym doszło do kolizji, marka pojazdu, nr polisy ubezpieczeniowej
  • opis uszkodzeń pojazdu
  • samochód zastępczy axa direct

 Gdy nasze zgłoszenie zostanie zarejestrowane, otrzymamy numer szkody, na który, od tej pory, mamy sie powoływać. Dodatkowo zostaje nam przydzielony konkretny konsultant, który już stale będzie się z nami kontaktował w sprawie likwidacji szkody.

Mamy także wybór, czy wysokość odszkodowania ma być taka, na jaką wycenił ją rzeczoznawca AXA Direct przed rozpoczęciem naprawy pojazdu, czy ma być ona oszacowana na podstawie faktury z warsztatu partnerskiego, w którym nasze auto było naprawiane.

Co więcej, to my wybieramy, w którym warsztacie partnerskim AXA Direct ma być nasze auto naprawiane. Oto wykaz wszystkich placówek współpracujących z naszym ubezpieczycielem:

http://www.axadirect.pl/centrum-pomocy/warsztaty-partnerskie.html

W celu znalezienia warsztatu partnerskiego, którego lokalizacja najbardziej nas satysfakcjonuje, należy kliknąć na mapce na odpowiednie województwo, a następnie wybrać z podanych na nim miast to, które nas interesuje – w ten sposób możemy wybrać jedną placówkę, w której, jeśli tylko chcemy, od razu można oszacować szkodę, sporządzić dokumentację, zrobić zdjęcia uszkodzonych części pojazdu.

Jeśli nie mieliśmy możliwości zawiadomienia konsultantów AXA o szkodzie na miejscu zdarzenia, mamy obowiązek zgłosić ją niezwłocznie. Zwlekanie w tej sprawie działa tylko na nasza niekorzyść, co więcej jeśli ubezpieczyciel udowodni nam celowe zwlekanie z rozpoczęciem postępowania w celu likwidacji szkód, może odmówić nam wypłacenia odszkodowania!